Hoe krijg ik mijn waarborgsom terug?
Welke termijn is redelijk voor het terugbetalen van een waarborgsom en wat kun je doen als de verhuurder niet wil betalen?
Welke termijn is redelijk voor het terugbetalen van een waarborgsom en wat kun je doen als de verhuurder niet wil betalen?
Mogen gederfde servicekosten wegens leegstand worden doorberekend?
Mijn verhuurder wil dat ik voor mijn nieuwe woning een waarborgsom betalen. Mag dat nog wel?
Mag mijn verhuurder borg inhouden vanwege schimmel op de muur en kapotte inbouwapparatuur?
Kan de verhuurder van de huurder verlangen een waarborgsom van vier maanden huur te betalen?
Mag de verhuurder tegenwoordig nog een waarborgsom of bankgarantie vragen?
Kan mijn huisbaas de huur van mijn kamer opzeggen omdat hij ruzie met mij heeft?
Mijn verhuurder weigert, nu ik verhuis, de waarborgsom terug te betalen. Kan ik hier iets tegen ondernemen?
De Woonbond komt op voor de belangen van huurders. We staan voor betaalbare huren, goede woningen in leefbare wijken en sterke huurdersorganisaties. Wat hebben we de afgelopen jaren voor u bereikt?
SuccessenVragen over huren of problemen met uw verhuurder? Woonbondleden vragen advies bij de Huurderslijn (020-551 77 55).
Een goed geïnformeerde huurder krijgt meer voor elkaar! De Woonbond heeft tientallen brochures over de rechten van huurders en huurdersorganisaties. U bestelt ze in onze webwinkel.
webwinkel