2,5 miljoen euro bespaard met energiedisplays

De Woonbond is een van de initiatiefnemers van Slimmer met je Energie, waarbij huurders via hun woningcorporatie of gemeente een energiedisplay in huis geïnstalleerd krijgen. Deze winter bereikte het project de eerste doelstelling met de installatie van 25.000 energiedisplays bij huurders. Gemiddeld €100 per huishouden Een energiedisplay is een apparaatje dat bewoners inzicht geeft in … Meer lezen over 2,5 miljoen euro bespaard met energiedisplays