Annuleringsvoorwaarden

Voor betaalde evenementen van de Woonbond gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

  • Annuleert u langer dan 14 dagen voor aanvang ? Dan worden er geen kosten in rekening gebracht.
  • Annuleert u 14 tot 7 dagen voor aanvang? Dan betaalt u 50% van de deelnamekosten.
  • Annuleert u minder dan 7 dagen voor aanvang? Dan betaalt u 100% van de deelnamekosten.

Hoe annuleren?

Als deelnemer

Bent u als deelnemer ingeschreven voor een evenement? Dan kunt u op een van de volgende manieren annuleren.

  1. Ga naar Mijn Woonbond > Mijn Agenda. Klik achter het evenement waarvoor u bent aangemeld op de knop 'annuleren'. Vul de reden in dat u de deelname annuleert en klik op 'bevestig de annulering'. Uw afmelding is dan direct verwerkt in Mijn Woonbond.
  2. Na registratie voor het evenement hebt u een bevestigingsmail ontvangen, namens de organisator. Stuur een reactie op deze mail. Meld in die mail dat u uw deelname wilt annuleren en waarom. Wij verwerken uw afmelding dan in Mijn Woonbond.

Als organisatie die deelnemer(s) heeft aangemeld

Hebt u namens uw organisatie deelnemer(s) aangemeld? Dan kunt u op de volgende manieren contact opnemen:

  1. Mail naar opleiding@woonbond.nl. Vertel in die mail welk evenement het betreft (datum/titel) en wat de naam is van de af te melden deelnemer(s). Meld ook het ordernummer van de factuur die u ontvangen hebt.
  2. Bel naar de Woonbondreceptie en vraag naar het secretariaat opleidingen. Bespreek de afmelding met de secretariaatsmedewerker.

Wat als er al betaald was voor deelname?

Krijgt u volgens onze annuleringsvoorwaarden (een deel van) de deelnamekosten retour? Dan worden die binnen 30 dagen nadat de annulering verwerkt is teruggestort op de rekening waarmee betaald is voor de deelname.

De Woonbond is er voor huurders en hun organisaties!

Word nu lid en profiteer van alle voordelen