Ledenaccount
Ben je lid van de Woonbond en staat je mailadres bij ons in de ledenadministratie? Dan heb je een ledenaccount op onze website.
Er zijn twee soorten ledenaccounts:
- Voor persoonlijke leden
- Voor bestuursleden van organisaties die lid zijn
Via Mijn Woonbond kun je inloggen.
Persoonlijke leden
Met een account voor persoonlijke leden krijg je korting op papieren boeken, e-boeken en online colleges en kun je gratis:
- Advies vragen aan de Huurderslijn
- Modelcontracten downloaden
- Archief van Huurwijzer raadplegen
- Deelnemen aan enkele webinars en online colleges
- Abonneren op nieuwsbrieven voor persoonlijke leden
Sluit je online een persoonlijk lidmaatschap af? Dan krijg je vanzelf een account voor persoonlijke leden.
Bestuursleden
Met een account voor bestuursleden krijg je korting op papieren boeken en kun je gratis
- E-boeken downloaden
- Deelnemen aan alle online colleges
- Deelnemen aan webinars speciaal voor bestuursleden
- Advies vragen aan de Huurderslijn
- Modelcontracten downloaden
- Archief van Huurwijzer raadplegen
- Archief van Huurpeil raadplegen
- Abonneren op nieuwsbrieven voor bestuursleden
Een ledenaccount voor bestuursleden kun je aanvragen bij de ledenadministratie
Vragen over ledenaccounts
Bestuursleden lidorganisaties
De secretaris van je organisatie kan een ledenaccount voor je aanvragen met het formulier Verzoek voor ledenadministratie. Kies op dat formulier de optie ‘Wijziging bestuursleden’.
Persoonlijke leden
Ben je persoonlijk lid en heb je geen ledenaccount omdat je (juiste) mailadres niet bekend is bij de Woonbond?
- Stuur een e-mail naar ledenadministratie@woonbond.nl
- Schrijf in de onderwerpregel ‘Aanvraag ledenaccount’
- Meld in ieder geval je postadres en liefst ook je relatienummer in de berichttekst
- Is er nog een oud mailadres van je bekend bij de Woonbond? Meld dan ook wat dat mailadres is.
Via MijnWoonbond is het (nog) niet mogelijk om het mailadres dat bij een ledenaccount hoort zelf te wijzigen. Omdat je mailadres ook de gebruikersnaam is waarmee je inlogt. Alleen de ledenadministratie kan dit voor je aanpassen.
- Stuur een e-mail naar ledenadministratie@woonbond.nl
- Verstuur je mail vanaf het mailadres dat je voortaan wilt gebruiken
- Schrijf in de onderwerpregel ‘Wijziging mailadres ledenaccount’
- Meld in de berichttekst welk e-mailadres er op dit moment bij je ledenaccount hoort
- Vermeld ook overige relevante gegevens, zoals je relatienummer en/of je postadres
Speciaal voor bestuursleden van lidorganisaties is er een handleiding over gebruik ledenaccount.